راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

اگر واقعا کسب و کارتان برای شما مهم است و می خواهید در اینستاگرام به محبوبیت بالایی برسید طریق های واقعی و بنیادی افزایش فالوور اینستاگرام را به شما می گویم. اما اگر در ذهنتان این است که پیجی در اینستاگرام بزنید و صرفا با افزایش فالوورهای آن بخواهید اعتبار فوقانی کسب کنید و سپس با دریافت سفارش تبلیغات کسب درآمد کنید شیوه هایی که منظور دارم عنوان کنم اصلا به دردتان نمی خورد.

 

1.پروفایل تان را جذاب کنید
قبل از هر چیز بهتر است بدانید پروفایل اینستاگرام شما دقیقا همانند ویترین مغازه است. اگر ویترین مغازه شما روش های افزایش فالوور جذاب نباشد مشتری ها را فراری می دهید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و حرف نخست و آخر را در اینستاگرام عکس ها هستند که می زنند.

باید عکس ها جذاب و خلاقانه فرآوری کنید و در پروفایل تان منتشر کنید. طوری که در نگاه نخست کاربران تان شیفته پروفایل شما شوند و رغبت پیدا کنند الی شما را سریع تر پیگیری کنند. پیج های جذاب زیادی وجود دارند که تنها به خاطر جذابیتی که دارند، بدست افراد پیگیری می شوند.

پروفایل اینستاگرام

البته مهم است که پروفایل تان را با یک عکس پروفایل جذاب و یک بیوی عالی تاثیر گذارتر کنید.

رعایت تمام این موارد به جذاب تر شدن پروفایل شما کمک می کند و هر بازدید کننده ای را می تواند مشتاق به تعقیب پیج شما کند.

پیشنهاد می کنم نوشتار 20 ایده خلاقانه برای انتشار پست های اینستاگرامی را حتما بخوانید.

 

2.از #هشتگ ها کاربرد کنید
هشتگ ها نقش مهمی در بیشتر دیده شدن پست های شما در اینستاگرام دارند. به کارگیری هشتگ ها به چهره صحیح می تواند به رشد کسب و کار شما در اینستاگرام کمک بسیاری کند.

به تازگی اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ ها را هم به اپلیکیشن خویش اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ های دوست داشتنی خویش را دنبال می کنند. همین باعث شده تا هشتگ ها محبوبیت بیشتری در اینستاگرام پیدا کنند. و کاربرد پیوسته از هشتگ ها در انتشار پست ها مایه افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما می شود.

سعی کنید لیستی از هشتگ های پر پیرو و به اصطلاح داغ در حوزه کاری خویش را پیدا کنید و آن ها را لیست کنید. برای اینکار از جست و جوی خود اینستاگرام کاربرد کنید. هشتگ اصلی خود را در تقدیر سرچ بر بنیاد تگ در اینستاگرام وارد کنید لغایت به شما نشانه دهد چه هشتگ هایی همانند به هشتگ جست و جو شده شما هستی دارند که عکس های زیادی با آن ها برچسب گذاری شده است.

از تمام آن ها به اندازه در انتشار پست های خویش استفاده کنید. به طور طبیعی هر عکسی که با هشتگ مربوط به آن در اینستاگرام پست می کنید باعث می شود 3 نفر شما را پیگیری کنند.





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: